Meniu

Intrebari frecvente

1. Cum pot sa creez un cont nou de sofer, cu care sa ma conectez in aplicatie?

Contul de sofer poate fi creat numai de catre compania de transport, in sectiunea Contul meu de transportator > Aplicatie si soferi, disponibila pe website-ul BursaDeTractari.ro. Username-ul si parola completate la crearea contului de sofer, vor fi folosite pentru logarea in aplicatie.

2. Cu contul de sofer ma pot loga in aplicatia de Driver pe mai multe dizpozitive, in acelasi timp?

Nu, contul de sofer poate fi logat in aplicatia de Driver de pe un singur dispozitiv! In momentul conectarii contului de sofer la un al doilea dispozitiv, automat primul dispozitiv va fi deconectat din sistem si locatia acestuia nu va mai fi afisata pe hartile noastre.

Din aceasta cauza, este bine sa evitati logarea in aplicatie de pe mai multe dispozitive si sa nu incredintati altor persoane username-ul sau parola cu care va logati in aplicatia de Driver.

3. Am uitat parola pentru logarea in aplicatia de Driver! Cum pot sa o schimb?

Daca ai uitat parola pentru logarea in aplicatia de Driver, o poti schimba numai din sectiunea disponibila pe website-ul BursaDeTractari.ro > Contul meu de transportator > Aplicatie si soferi.

Daca stii parola veche de logare in contul tau de sofer, o poti schimba direct din aplicatia de Driver > Schimba parola.

4. Ce trebuie sa fac ca sa afisez autospeciala mea pe harta clientilor?

Pentru afisarea autoplatformei pe harta clientilor este necesar:
- sa te asiguri ca este activa conexiunea la internet
– datele mobile;
- sa te loghezi cu datele contului de sofer in aplicatia de Driver,
- sa permiti utilizarea locatiei tale de catre aplicatia de Driver,
- sa selectezi autoplatforma pe care vrei sa o afisezi pe harti,
- sa selectezi statusul “Liber” sau “Ocupat”, cu care va fi afisata autoplatforma pe harta,
- sa pastrezi aplicatia activa in fundalul telefonului si sa o utilizezi frecvent.

Daca pasii si conditiile de mai sus sunt respectate, afisarea autoplatformei selectate pe harta clientilor se face imediat, cu locatia pe care ne-o transmite dispozitivul de pe care te-ai logat.

5. Ce inseamna sa ne transmiti locatia in timp real?

Autoplatformele sunt afisate pe hartile clientilor in timp real! Clientul doreste sa gaseasca o autoplatforma aproape de el si te va suna cu siguranta, dar numai daca te vede pe harta!

Aplicatia de Driver trebuie sa aiba permisiunea de localizare si sa fie activate datele mobile ale dispozitivului. Aplicatia detecteaza automat locatia soferului conectat si o transmite catre website-ul BursaDeTractari.ro, pentru afisarea in timp real a autoplatformei. Aplicatia de Driver nu are o optiune anume de transmitere a locatiei!

Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi autoplatforma, statusul “Liber” sau “Ocupat” si samentii activa aplicatia in fundalul telefonului.

Utilizeaza aplicatia de Driver frecvent!Daca selectezi statusul “Nu lucrez”, autoplatforma este exclusa automat de pe harta clientilor!

6. Ce trebuie sa fac ca aplicatia sa ruleze activa in fundalul telefonului?

Trebuie sa nu inchizi aplicatia, dupa ce te loghezi, selectezi autoplatforma si statusul “Liber” sau “Ocupat”. Poti sa iesi din ecanul de localizare si sa folosesti normal dispozitivul, dar pentru a mentine aplicatia activa, iconita / logo-ul aplicatiei trebuie sa ramana sus in bara dispozitivului, alaturi iconogramele pentru locatie, date, baterie, ora,etc. (de ex. pentru android)

7. Ce se intampla daca raman fara baterie sau semnal pe dispozitiv?

Daca ramai fara baterie sau semnal pe dispozitiv, vei continua sa fii afisat pe hartile clientilor maxim 1 ora, cu ultima locatie pe care am primit-o de la dispozitivul tau. Daca semnalul dispozitivului revine, locatia autoplatformei se actualizeaza automat pe harta.

Daca nu primim nicio locatie actualizata timp de 1 ora, autoplatforma va fi automat exclusa din harta clientilor, pana cand va fi restabilita conexiunea cu dispozitivul de pe care te-ai logat in aplicatia de Driver.

8. Aplicatia de Driver consuma bateria dispozitivului?

Aplicatia de driver trimite locatia ta actualizata in timp real catre hartiile clientilor. La fel ca toate aplicatiile de tip navigatie, aplicatia noastra consuma resurse atunci cand o folositi, deoarece iti actualizeaza constant si transmite neintrerupt locatia ta, statica sau in deplasare.

Te asiguram ca am optimizat toate functionalitatile, astfel incat aplicatia de Driver sa consume cat mai putina baterie.

Te rugam sa retii totusi ca acest consum de resurse nu se datoreaza tehnologiei pe care o folosim, ci serviciilor de localizare care comunica direct cu hartiile Google, afisate pe site-ul nostru.

9. Ce se intampla cand selectezi statusul “Nu lucrez”?

Atunci cand selectezi statusul “Nu lucrez”, inseamna ca autoplatforma si/sau soferul nu este disponibil. In acest caz, in mod automat autoplatforma nu va mai fi afisata pe harta clientilor!

Daca doresti, din aplicatia de Driver, poti sa schimbi oricand statusul in “Liber” sau in “Ocupat” si autoplatforma pe care o selectezi, va fi afisata imediat cu locatia in timp real.

10. De ce nu primesc comenzi de la clienti in aplicatia de Driver?

Aplicatia de Driver NU este conceputa sa trimita comenzi transportatorilor! Insa, atunci cand utilizezi frecvent aplicatia de Driver si ai selectat statusul “Liber” sau “Ocupat” autoplatforma este afisata pe harta clientilor cu locatia soferului in timp real!

Deci, orice client poate vedea autoplatforma pe harta si te poate contacta direct si imediat, fara intermediari!

Clientii nu trimit comenzi in aplicatie, insa ei au o alta functie disponibila, prin care pot adauga cereri de transport, direct pe website-ul BursaDeTractari.ro.

Tu poti sa gasesti cererile de transport adaugate in listele si hartile disponibile in sectiunea “Caut Client” si, daca esti interesat de vreunul dintre anunturile adaugate, potitrimite din contul tau de transportator oricand si oricate oferte sau licitatii doresti. Clientul te va suna!